+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Tábor Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 107 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    84%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Pavel

jednotlivec, 15.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Vše v pořádku, vynikající poloha pár kroků od nádraží i od historického centra, přitom naprostý klid. Uvítal bych jen restauraci, ne-li přímo v objektu, tak v nejbližším okolí (je tam jen pizzeria) nebo alespoň odkaz na nějakou restauraci poblíž.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Pavel

jednotlivec, 9.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Milan Stecker

dospělý pár, 24.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • personál VELMI vstřícný a milý. Přestože jsme přetáhli dobu,kdy jsme meli odejít z pokoje, mohli jsme ppo domluvě zůstat a vyřídit vše potřebné. za to děkujeme a usměvavé paní první den i slečně druhý den posíláme mnoho pozdravů. Byl to pro nás velmi příjemně strávený čas. určitě se rádi vrátíme. Milan a Eva Steckerovi

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 10.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
9

Jiří

jednotlivec, 5.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • prfektní snídaně

  • velkou nevýhodou je parkování ! drobný problém s čipovou kartou

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Petr Šála

jednotlivec, 10.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Dusan

rodina se staršími dětmi, 19.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jiří

jednotlivec, 14.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Byl jsem spokojen, ale soukromě bych se neubytoval

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Martina

jednotlivec, 12.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • přístup personálu, soukromí, čistota pokoje

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaromír Soukup DZR Krásná Lípa

skupina přátel, 11.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Hotel na dobré úrovni v centru města

  • Pouze jedna karta od pokoje.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Vladimír Vurm

rodina se staršími dětmi, 23.6.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Velmi vstřícný přístup personálu, ochotně nám vyhověli, pokud jsme měli některá nadstandardní přání, jako např. pozdější snídaně po našem návratu z ranního létání balonem apod.

  • Žádné nemám.

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Martin Šandera

jednotlivec, 18.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Lubomir

jednotlivec, 29.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Dobrá poloha, milý a ochotný personál, čistota.

  • Platba předem (byť byla dříve ověřená platební karta) - nedůvěra vůči zákazníkům, prázdný minibar na pokoji, parkování pouze placené v okolí hotelu, není součástí hotelové služby.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7
Hotel Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Velice si vážíme vaši recenze, neboť je velmi důležitá pro naše zlepšování se v hotelových službách.
Ano, i přesto, že požadujeme garanci kreditní kartou, provádíme platbu předem při příjezdu na recepci a to z mnoha důvodu. Jeden z nich je "amnestie" ( hosté, kteří nechtějí zaplatit si právě vybýrají hotely*** a 4****, kde se nemusí platit při příjezdu a pak druhý den odchází bez zaplacení) a druhý důvod je , že z některých kreditních karet si nelze vzít požadovanou částku - jsou blokovány.
Minibar je součástí pokoje - zboží do minibaru si můžete zakoupit
v recepci hotelu.
Parkování - je možné před hotelem, zde je parkovací automat nebo si zarezervovat za poplatek parkovací kartu a bezpečně zaparkovat v podzemních garážích obchodního domu, který je naproti hotelu.
Děkujeme za recenzi.

Anonym

jednotlivec, 12.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 16.9.2011

Tábor, ČR

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
9

Tomáš Kalabus

dospělý pár, 24.7.2011

Chvalčov, ČR

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Recepce není vybavena zbožím tak, jak je popsáno na stránkách hotelu, na televizoru fungují pouze tři programy v českém jazyce.

  • Recepce není vybavena zbožím tak, jak je popsáno na stránkách hotelu, na televizoru fungují pouze tři programy v českém jazyce.

Personál
9
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7
Hotel Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za připomínku, rádi naše služby ohledně vybavenosti recepce rozšíříme, ale bohužel nevíme co Vám přesně scházelo, zda alkoholické či nealkoholické doplňky a nebo cukrovinky, ale i tak děkujeme. Programy máme české čtyři a další zahraniční, tak se pokusíme vyhovět všem klientům a tuto nabídku rozšířit, pokud to je v možnosti našich techniků. Děkujeme za recenzi.

Emílie Žílová

jednotlivec, 18.7.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Zdeněk Zuzánek

rodina se staršími dětmi, 26.6.2011

Tábor, ČR

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Bez připomínek. Klidný hotel, vstřícný personál. Čistota. Pouze hlučný chod větráku v koupelně.

  • Bez připomínek. Klidný hotel, vstřícný personál. Čistota. Pouze hlučný chod větráku v koupelně.

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Mgr.. Naděžda Krupczová

jednotlivec, 28.4.2011

Tábor, ČR

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Se službami, které hotel nabízí jsem byla velmi spojojena.

  • Se službami, které hotel nabízí jsem byla velmi spojojena.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

- Horáková

jednotlivec, 28.4.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9